Caiway komt donderdag met een pakket maatregelen om Cogas-klanten tevreden te stellen. Afgelopen week stak een storm van kritiek op nadat Cogas bekend maakte dat Ziggo-klanten verplicht moeten overstappen naar Caiway, omdat het contract met Ziggo is opgezegd.
Volgens directeur Albert Vergeer is Caiway ‘enorm geschrokken’ van alle commotie. Hij geeft toe dat het bedrijf zich heeft verkeken op een aantal zaken. “We hebben dingen niet goed uitgelegd en hebben inderdaad te weinig in de schoenen van de consument gestaan. Dat willen we graag goedmaken.”
Duizenden reacties
Volgens Vergeer zijn er duizenden reacties binnengekomen bij het bedrijf. „Daar hebben we goed naar geluisterd en op basis van die vragen en klachten hebben we onze diensten aangepast aan de wensen van de klant.” Vergeer benadrukt dat de nieuwe tarieven en diensten ook gelden voor mensen die zich de afgelopen dagen al hebben aangemeld via www.twentestaptover.nl. Dat zijn er volgens hem ‘enkele duizenden’.
Het pakket maatregelen wordt vandaag via advertenties en via de website www.twentestaptover.nl bekend gemaakt. (Tubantia)
Klik hier om de maatregelen te zien
LET OP: maatregelen hebben alleen betrekking op het COAX pakket en dus niet op Glasvezelpaketten
om welke reden dan ook hebben Cogas/Caiway er veel belang bij dat u overstapt op de coax en NIET op de glasvezel.