Raad voor de Journalistiek verklaart klacht SWT gegrond

0
374

logostichtingwelzijntwenterand_131
De Raad voor de Journalistiek heeft de klacht van Stichting Welzijn Twenterand tegen regionaal dagblad De Twentsche Courant Tubantia, betreft de artikelen met de koppen ‘Vragen over uren welzijn` en ‘Stichting Welzijn maakt telfouten` die op 25 én 26 februari jongstleden verschenen, gegrond verklaard. Volgens de Raad bevatten beide artikelen van Tubantia “onjuiste en tendentieuze berichtgeving.”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Typ je naam hier