Ledenvergadering 2013: financieel te kort en veel jubilarissen

0
1098

logo-vv-voorwaarts-125.jpgMaandag 24 september stond in de agenda voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering van Voorwaarts. Voorzitter Gerhard Aalderink memoreerde dat de vereniging een prachtige opwaardering van het sportpark heeft gekregen. Door het kunstgrasveld is de hele zomer voetbal of voetbaltraining mogelijk, doch maakte hij zich ook zorgen over het vandalisme op het sportpark die hand over hand toeneemt. De aanleg van het kunstgrasveld heeft ook een financieel gevolg voor de vereniging die met allerlei acties en steun zo snel mogelijk zal worden opgelost. Echter is het dak van het clubhuis ook dringend aan vervanging toe voor welke de kosten zijn beraamd op 20.000 euro.

Introductie scheiding

Op bestuurlijk niveau nam Berthil Krikken na 17 jaar afscheid en wordt opgevolgd door Natasja Mulder, de eerste vrouw in het bestuur van Voorwaarts. Ook gaf secretaris Ronald de Jong te kennen na dit seizoen te zullen stoppen met zijn functie. Voorwaarts zal daarmee op zoek moeten naar een nieuwe secretaris. De 10 doelstellingen die sinds enkele jaren als leidraad bij bestuursbeleid wordt gehanteerd behoefd enige actualisatie en vernieuwing en Voorwaarts is voornemens dit het huidige seizoen te realiseren.
Voorwaarts heeft veel gediplomeerde trainers en is daar trots op. Er zijn vooral veel jonge trainers die zullen worden begeleid om het technisch niveau de komende jaren te waarborgen.
Er waren veel jubilarissen. Gerjan Aalderink, Marcel Klos, Derek Nijboer, Richard peters, Hans Schoemaker, Henk Snoeijink en Johan Vos waren 25 jaar lid, Gerrit Aalderink en Sietse Vos 40 jaar en Henk Bakhuis, Wim Smit en Joop Snippe maar liefst 50 jaar.
Er is voor dit jaar een financieel te kort ontstaan, mede door de aanleg van het kunstgrasveld, die de vereniging in het huidige seizoen probeert te dichten. Voorwaarts vraagt iedereen om daaraan mee te werken, het vandalisme te helpen bestrijden en discipline betreffende de kleedkamers te waarborgen. Het bestuur heeft er alle vertrouwen in dat Voorwaarts in de komende jaren een gezonde vereniging blijft.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Typ je naam hier