Connexxion abonnement niet geldig bij Syntus

0
725

logo-syntus.gifMet ingang van 8 december as. wordt Syntus uw nieuwe openbaar vervoerder in Twente. Met de komst van een nieuwe vervoerder verandert er vaak het een en ander. Hoewel wij ons bewust zijn van het feit dat dit niet altijd wenselijk is, is het wel belangrijk dit duidelijk te communiceren. Dit vinden wij logisch. Wij willen u dan ook graag informeren over de aanstaande wijzigingen van de sterabonnementen.

De sterabonnementen op uw OV-chipkaart die Connexxion heeft verkocht met een geldigheidsduur na 8 december as. worden helaas niet door Syntus geaccepteerd. Waarom niet, vraagt u zich terecht af? Onze OV-chipkaartapparatuur op de bus is anders dan die van Connexxion. Deze kent uw OV-chipkaartabonnement niet. Wij hebben getracht een oplossing te zoeken met Connexxion, maar dat is helaas niet gelukt.

Het is dan ook onze taak u nu te informeren hoe u straks wel gewoon prettig met ons kunt reizen.

Introductie scheiding

 

Forenzen/scholieren/studenten
In het bezit van een Connexxion jaarabonnement met een geldigheid na 7 december 2013? Wij adviseren het Connexxion-abonnement voor 8 december as. te beëindigen bij Connexxion (bijvoorbeeld via www.connexxion.nl/abonnementen). Vervolgens kunt u het teveel betaalde abonnementsgeld bij Connexxion terugvorderen en een nieuw abonnement, het zgn. papieren sterabonnement, via de webshop van Syntus aanschaffen. Dit kan via www.mijnsyntus.nl. Bij vragen over het bestellen, helpen wij u graag verder. Dit kan via onze klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-7968 870.

Reizigers die overwegen om een abonnement aan te schaffen met een looptijd na 7 december 2013, adviseren wij om tot 8 december as. losse maandkaarten te kopen. Vervolgens kunt u via onze webshop www.mijnsyntus.nl een nieuw vervoerbewijs kopen.

LET OP
Reizigers die in het bezit zijn van een Connexxion-abonnement op een OV-chipkaart, moeten na 7 december niet met dit abonnement inchecken. Dit abonnement wordt nl. niet herkend door de OV-chipkaartapparatuur en u reist dan automatisch op saldo waardoor u extra betaalt.

Wij betreuren de situatie zeer en hopen u met deze informatie goed op weg te helpen om het reizen met Syntus straks zo aangenaam mogelijk te maken.

Gewoon nog een korte opsomming. Dat vinden wij duidelijk:

Uw Connexxion sterabonnement is na 8 december 2013 niet geldig in de Syntus bussen
Beëindig uw doorlopende abonnement voor 8 december via www.connexxion.nl/abonnementen
Vorder uw geld terug bij Connexxion
Koop uw geldige sterabonnement via www.mijnsyntus.nl of bel met onze Klantenservice op 0800-7968870.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Typ je naam hier